sâmbătă, 17 decembrie 2011

come into my life



come into my life
păşeşte cum ţi-ai stinge o ţigară
de buzele mele date cu ruj de culoarea
vişinei coapte
poate că aşa vei culege cu mâna ta dreaptă
sângele albăstriu din dreptul inimii
nu e lava e râul amintirilor mele
cu tine la marginea lumii
atât de departe de civilizaţie
sălbaticia trupurilor noastre
în tăcere mimând atingerea, nu?


come into my life
cum a-ţi spăla creierul
tabula rasa să-ţi fiu prima
ce-ţi pune în mână creionul
pictează-mi te rog primăvara
din suflet să văd păsările
cum fac simfonie
numeşte-mi avioanele cum vrei tu
cum simţi tu că primăvara
devine vară
luna plină din ochii tăi noaptea
eu luceafăr de dimineaţă

sau mai bine păstrează distanţa
dintre vis şi realitate
vino doar să-mi aduc aminte că eşti
tu,cel ce poţi transforma în nisip marea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu